Blogger Templates

kasihasfa.blogspot.com

kasihasfa.blogspot.com

;)

Hai semua..
Ini tentang perkenalan kami berdua.

Pada awal perkenalan,kami adalah cikgu tuisyen dan anak didik sahaja..
dia ajar aku subjek math & addmath :)
dia mmg suka senyum..senyum je yg dia tau..
tapi pada masa tuh kami brdua xde perasaan ape2 pon..
maklomlah masing2 sudah pon berpunya..
seminggu lepas tuh aku pon tamat lah SPM..
start dri tuh kami mula "MCJ and CALLING2" tapi as a friend not more than that :)
nak dijadikan cerita,pasangan kami yg sebelum ni buat hal..
yg aku punya ex ni=(ade perempuan lain kt blkg aku),yg dia punya ex=(pon ade lelaki lain blkg dia)..nasib kami mmg sme waktuh tuh..
aku sedih saat tuh..aku share citer..dia yg teman aku saat aku sedih saat tuh selain kawan2 aku..
pada bulan DISEMBER 2011-dia bg tau aku yg dia dh clash dgn ex dia..aku pon simpati kt dia ats nasib yg sme..
saat tuh kami dua2 single and still available :)
ape lg kami guna peluang ni utk kenal hati budi masing2..
kalau nak tau kami xde tarikh declare utk hbungn kmi tau :)
sweet kan ..
cepat mse berlalu..tup2 aku dgn dia dh pon brcinta tanpa ada tarikh declare kami berdua :)
Doakan kebahagiaan kami hingga ke akhir hayat ye ;)
AMIN.. 

 




No comments:

Post a Comment